čtvrtek 20. listopadu 2014

DIY - Podzimní výzdoba na dveře

Když se jedná o nějakou domácí výrobu, výzdobu a podobné kutilské záměry, moje zručnost, v hodnocení na škále 1 - 5, kdy 1 je nejlepší známka, se pohybuje v rozmezí 4 až 5. Když se rozdávala šikovnost, stála jsem v té druhé řadě.

Jenže čím jsem starší, tím víc si říkám, že přece nemůže být vždycky tak zle a občas prostě něco vyzkouším a velký zázrak je, když to i dokončím. Proto poté, co jsme měli ve školce tvořivou dílničku s bramborovými strašidly, jsem se rozhodla, že takový malý minivěneček na dveře bych mohla vyrobit.
Ženich a nevěsta vzadu, vlevo ježek s růžovými bodlinami a piercingem, 
vpravo obyčejná myška (i když moc vidět není)

Docela jsem se obávala toho, abych vůbec dala dohromady nějaké přírodniny. Naštěstí u výstaviště Floria toho bylo docela hodně, takže jsem trhala šípky, trávu, listy, jehličí a pod. A výsledek? Kupodivu jsem byla spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat