středa 26. listopadu 2014

5 Days of Mandala Magic, den třetí až pátý

V dalších dnech workshopu s Julií Gibbons byl docela těžký.

Třetí den jsme měli vymyslet koláž. Vybrala jsem vše, na čem mi záleží a co mám ráda. Mé dvě dcery jsou mé všechno, následuje čtení knih a vaření. A uprostřed háčkování.

Ve čtvrtém dni jsme měli vytvořit hamsu. Byl to docela oříšek a nejsem si jistá, zda se mi povedla úplně tak, jak jsem původně chtěla. Použila jsem zde černé fixy s formou zentangle, na vykreslení hamsy jsem použila akvarelové pastelky a na závěr jsem použila olejové pastely. 

Pátý den byl sumarizační. Znáte takové ty testy, kde odpovíte na otázky a následně se vám zobrazí výsledek, jaký jste? V tomto případě se mi ukázala má osobní mandala.

A to by bylo z pětidenního workshopu od Julie Gibbons všechno. V budoucnu se dalšího určitě také zúčastním, naučila jsem se zase nové věci a rozhodně mě to bavilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat