neděle 5. října 2014

Zentanglové výzvy 5 - 10

Už jsem vám dlouho neukázala další zentanglové obrázky. Svou chybu napravuji a představuji vám šest obrázků, které jsem nakreslila.

Challenge #5 Orbs
Koule všude, kde se podíváš. Tahle výzva se mi hodně líbila.
Použité vzory:  postupně budu doplňovat

Challenge #5 Ixorus
Nový vzor, který se jmenuje Ixorus. U tohoto vzoru lze hodně kombinovat.
Použité vzory: Ixorus

Challenge #6 Breathe
Nevím, zda jsem tuto výzvu pochopila správně, ale snad ano.
Použité vzory: postupně doplním

Challenge #7 Hearts for Artoo
Lauřin syn je postižený, sice nevím přesnou diagnózu, ale v té době byl v nemocnici.
Použité vzory: Ixorus, postupně doplním

Challenge #8 New Tangle Artoo
Tak tohle bylo fajn. Nový vzor Artoo je vzor, která má taky řadu variant
Použité vzory: Artoo, postupně doplním

Challenge #010 - The Space Between; Exploring White Space
Mezi jednotlivými vzory nechat volný prostor. Podle mě to působí velmi působivě.
Použité vzory: Ixorus...

Žádné komentáře:

Okomentovat