sobota 2. července 2016

Prázdninová přání

Konec školního roku se nesl ve znamení výroby přání pro paní učitelky nejen do školy, ale i do školky. Poslední školní víkend jsem si se svými dcerami sedla vyrobily jsme čtyři přáníčka. Holky byly moc šikovné a s mojí lehkou pomocí jsme vyrobily originální přáníčka, která se nedají nikde koupit.



Mně ještě před výrobou těchto přáníček čekal jeden úkol - vyzkoušet nové razítko. Objednala jsem ho v e-shopu Katy Scrap kde jsem mimochodem objednala i prázdná přáníčka a čiré razítko na embossing. (Mimochodem s ním ještě bojuji, ale já se to naučím).

Toto přání je vcelku jednoduché bez nějakých zbytečných drobností. Holčička s květinou je vybarvená vodovými barvami Anilinky od Koh-i-nooru, kytičky jsem vystřihla ze sady papírů z LIDLu. Pozadí jsem orazítkovala modrou barvou.

A protože nemám žádné razítko s českým textem, jednoduše jsem si nápis vytiskla na tiskárně. Silnější čtvrtku jsem už měla předem orazítkovanou. 


Přeji všem krásné prázdniny.

Žádné komentáře:

Okomentovat