pátek 17. června 2016

Motýlí přání

Další razítkové přáníčko jsem vyrobila jenom proto, abych si zdokonalila techniku a přišla na různé chyby a načerpala další inspiraci.

Na pozadí jsem použila inkousty značky Crelando (z LIDLu). Je poznat, že to nejsou žádné profesionální a dokonalé barvy. Červená je moc sytá a ostatní jsou příliš bledé. Proto si myslím, že není potřeba na inkoustech šetřit.

Květina je razítko značky Docrafts, které jsem namočila v černém inkoustu Windflower, posypala stříbrným embosovacím práškem Crelando a zapekla embosovací pistolí stejné značky. Květinu jsem vybarvila vodovými anilinovými barvami Kohinoor.

Na trávu jsem použila fixy značky Colorpeps.

A 3D motýl je taktéž značky Crelando. Na přání jsem ho přilepila malými lepícími čtverečky.

Čtvrtku jsem pak nalepila na přání pomocí lepidla.

Žádné komentáře:

Okomentovat